menu
menu
help

Kalkulator kalorii

Wprowadź swoje dane, a dzięki kalkulatorowi kalorii dowiesz się, jaki jest Twój podstawowy metabolizm, indeks BMI i zalecane dzienne zużycie kalorii zgodne z Twoim celem – odchudzanie, utrzymanie formy lub zwiększenie masy mięśniowej.

Rok urodzenia*
!
Rok urodzenia*
!
Waga*
kg!
Waga*
kg!
Wzrost*
cm!
Wzrost*
cm!
Waga docelowa
kg!
Waga docelowa
kg!
Tkanka tłuszczowa
%!
Tkanka tłuszczowa
%!
Poziom aktywności
Siedzący (Praca siedząca, nie uprawiam sportu.) Lekko aktywny (Sporadyczny ruch i ćwiczenia 1–2 dni w tygodniu.) Średnio aktywny (Sporadyczny ruch i ćwiczenia 3–5 dni w tygodniu.) Bardzo aktywny (Regularny ruch i ćwiczenia 6–7 dni w tygodniu.) Ekstremalnie aktywny (Regularny ruch i bardzo wymagająca aktywność 6–7 dni w tygodniu.)
Poziom aktywności
Siedzący (Praca siedząca, nie uprawiam sportu.) Lekko aktywny (Sporadyczny ruch i ćwiczenia 1–2 dni w tygodniu.) Średnio aktywny (Sporadyczny ruch i ćwiczenia 3–5 dni w tygodniu.) Bardzo aktywny (Regularny ruch i ćwiczenia 6–7 dni w tygodniu.) Ekstremalnie aktywny (Regularny ruch i bardzo wymagająca aktywność 6–7 dni w tygodniu.)
Cel
Bycie fit Odchudzanie Zwiększenie masy mięśniowej
Cel
Bycie fit Odchudzanie Zwiększenie masy mięśniowej

Twój wynik

Kalkulator kalorii obliczy wynik zgodnie z najnowszą dostępną wiedzą, na podstawie wprowadzonych danych, podstawowego metabolizmu i wskaźnika BMI. Ten wynik jest tylko wartością teoretyczną. Aby uzyskać dokładniejszą wartość lub przy jakichkolwiek problemach zdrowotnych, zalecamy konsultację z lekarzem specjalistą.

Twój podstawowy metabolizm wynosi:

{{(basal.kcal | number : 0).replace(',',' ')}} KCAL ({{(basal.kj | number : 0).replace(',',' ')}} KJ)
?

Podstawowy metabolizm (BMR) to energia, jaką organizm musi wyprodukować, aby w stanie spoczynku, czyli bez jakiejkolwiek dziennej aktywności, utrzymywać wszystkie funkcje życiowe.

Twój wskaźnik BMI:

{{bmi.value}}
Niedowaga
Niedowaga
Waga normalna
Waga normalna
Nadwaga
Nadwaga
Otyłość 1. stopnia
Otyłość 1. stopnia
Otyłość 2. stopnia
Otyłość 2. stopnia
Otyłość 3. stopnia
Otyłość 3. stopnia
?

Wskaźnik masy ciała, zwykle oznaczany skrótem BMI (z angielskiego body mass index) jest liczbą stosowaną do określania niedowagi, normalnej masy ciała, nadwagi i otyłości.

Zalecana dzienna liczba kalorii

{{(target.kcal | number : 0).replace(',',' ')}} KCAL ({{(target.kj | number : 0).replace(',',' ')}} KJ)
fiber_manual_record Białka
fiber_manual_record Węglowodany
fiber_manual_record Tłuszcze
fiber_manual_record Błonnik
{{(DDD.protein | number:0).replace(',',' ')}} g
{{(DDD.carbohydrate | number:0).replace(',',' ')}} g
{{(DDD.fat | number:0).replace(',',' ')}} g
{{(DDD.fiber | number:0).replace(',',' ')}} g
{{(DDDPercent[0] | number:0).replace(',',' ')}}%
{{(DDDPercent[1] | number:0).replace(',',' ')}}%
{{(DDDPercent[2] | number:0).replace(',',' ')}}%
{{(DDDPercent[3] | number:0).replace(',',' ')}}%
printDrukuj wyniki